Back office specialista

Připojte se k našemu týmu, kde proměňujeme sny klientů o bezvadném bydlení v realitu! Jsme tým zkušených profesionálů s vášní pro perfektní kvalitu staveb. Jsme zakladatelem a leaderem v oboru inspekce nemovitostí, máme vlastní propracovanou metodiku a naše know-how využívají nejlepší developeři v Česku.

Jsme autoři standardu Bytecheck Best Practice, podle kterých se staví tisíce bytů a počet stále roste. Dbáme na objektivitu, vysoké etické standardy a smysluplnost naší práce. Naším posláním je bezvadné bydlení.  

Společnost Proficheck s.r.o. (www.pfck.cz) hledá Back office specialistu. Práce je vhodná jak na částečný úvazek (max 50%), tak i na občasný home office. 

Co budete dělat?

Pravidelná činnost

  • Administrativní podporu – správovat a archivovat dokumenty, přípravovat smlouvy a objednávky, spoluprácovat s obchodním oddělením na přípravě obchodních materiálů. 

  • Pracovat s daty – vedení a správa firemních databází (tabulek všeho druhu). 

  • Zajišťovat chod kanceláře – evidovat a objednávat kancelářské potřeby, evidovat a objednávat firemní oblečení, spoluprácovat s tiskárnou (potisk firemního oblečení, zařizování různých tiskovin, např. vizitek, atd.), vyřizovat poštu (příchozí, odchozí), řešit různé operativní úkoly od členů týmu podle aktuálních priorit. 

  • Podporovat HR a interní komunikaci – aktivní účast na náboru nových kolegů, organizačně zajišťovat pohovory, firemní akce (pravidelná jednání, teambuildingy, školení), řešit interní komunikace souvisejících témat. 

  • IT podporu – spolupracovat s IT oddělením při řešení technických problémů, správu a údržbu kancelářské techniky. 

Nárazově

  • Vánoce – zajišťovat a distribuovat vánoční dárky pro klienty / spolupracovníky. 
  • Příležitostně vyráže do „terénu“ – když bude potřeba, zajet na stavbu, např. cokoliv vyfotit, zavézt, dovézt, vyzvednout 
  • Zastupovat po dobu dovolené klientský servis na Bytecheck s.r.o. 
  • Vkládat příležitostné příspěvky na sociální sítě. 

Co od vás očekáváme?

  • Časovou flexibilitu – práce je na částečný úvazek (max 50%), požadujeme 2 dny (min. 4hod/den) práce v týdnu z kanceláře (Praha 5 Anděl). 

  • Admin a organizační dovednosti – schopnost efektivně organizovat (včetně plánování), schopnost zvládat více úkolů a stanovit si priority, pečlivost, co se detailů při práci s dokumenty týče. 

  • Komunikační dovednosti – schopnost jasné a srozumitelné komunikace s klienty i kolegy, hledáme někoho, kdo se nebojí telefonovat, naopak je to pro něj první volba. 

  • Technické dovednosti – schopnost práce s firemním nastavením v IT oblasti (Microsoft, sdílené disky, atd.). 

  • Analytické dovednosti – schopnost analyzovat data. 

  • AJ – slovem i písmem na komunikativní úrovni. 

  • Týmovost i samostatnost, snahu o hledání zlepšení zaběhnutých procesů a postupů. 

  • Ochotu při plnění ad hoc úkolů. 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Přátelský, podporující a respektující přístup vedení i kolegů.

  • Důvěra a flexibilita: individuální rozložení pracovní doby podle potřeb a možností.

  • Adekvátní finanční ohodnocení.

  • Možnost dále se vzdělávat a rozvíjet: především na projektech a sdílením know-how s kolegy. U nás nenajdete korporátní struktury a stropy.

  • Podílet se na kultivaci trhu s nemovitostmi.

  • Možnost rozšíření vašich znalostí a dovedností v oblasti nemovitostí.

Přidejte se k našemu úspěšnému týmu, který stojí za vyššími tisícovkami dokončených bytů! Zaujala vás pozice? Napište na kontakt@pfck.cz

Proficheck je firma s výjimečnými lidmi, kteří mě podpoří profesně a nezklamou ani po pracovní době :)

Martin Věžník
Projektový manažer

Pojďte pracovat s námi

Zaujala vás pozice? Napište na kontakt@pfck.cz